0produkt(y)

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Internetowego można składać za pomocą  poczty elektronicznej na adres: activa@activa-grill.pl lub pisemnie na adres: Activa Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Jaworze, ul. Słowackiego 1, 59-400 Jawor. Poniżej formularz do pobrania.

Formularz do pobrania

Zaleca się podanie jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Odstąpienie od umowy sprzedaży

Sklep Activa Polska w pełni przestrzega Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Odstąpienie od umowy możliwe jest pod warunkiem, że produkt jest w stanie niezmienionym, nie był używany i nadaje się do dalszej odsprzedaży. Klient ma obowiązek wysłać produkt do Sprzedającego w czasie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania przesyłki. Activa Polska zwraca tylko koszt zakupionego towaru, nie zwraca kosztów przesyłki. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania rzeczy z powrotem bądź dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania. Przed odesłaniem produktu proszę o powiadomienie drogą mailową lub telefoniczną o zaistniałej sytuacji, może to znacznie przyspieszyć proces zwrotu. Proszę także o odesłanie wraz ze zwracanym produktem dowodu zakupu (paragonu bądź faktury) oraz podanie danych potrzebnych do przelewu zwracanych przez sklep pieniędzy. Poniżej formularz do pobrania.

Formularz do pobrania